دانلود آلبوم بهنام صفوی با نام عشق من باش

فول آلبوم بهنام صفوی

دانلود

کیفیت320

 


نظرات شما عزیزان:

sadaf
ساعت9:48---14 بهمن 1392

سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد

لایق تندیس شدن نیست

درمقابل سختی ها مقاوم باش تا وجودت شایسته تندیس شدن باشد


sadaf
ساعت10:39---9 آبان 1392
ر
میان این همه تاریکی بسیار و نفس گیر

تیرک چراغ برقی بلند و بی دریغ

زیر بارانی نرم و ریز چه شاعرانه می چسبد برای تکیه دادن


sadaf
ساعت10:48---24 مهر 1392
بعضـــى اتفــــــاق هــــــاى خــوبــــــ ،

اونقــــــدر دیـــــــر مى افـتــــــن ...

كــــــه بایــــــد رو بــــــه آسمـــــــون كـــــــرد ...

و گفــــــت : وقتــــــــش گذشــــــــت ...


sadaf
ساعت10:44---9 شهريور 1392
خوبی بادبادک اینه که

می‌دونه زندگیش فقط به یک نخ نازک بنده

ولی بازم تو آسمون می‌رقصه و می‌خنده . . .


s.a.p
ساعت14:34---24 ارديبهشت 1392
سلام شما هم وب قشنگی دارین.لینکتو فعال کردم اگه موافقی لینکمو فعال کن.

sadaf
ساعت14:31---24 ارديبهشت 1392
سلام اقا محمد ممنون که سر زدین ونظر دادین من لینکتون کردم منو با نام حقیقت عشق لینک کنین مرسیبازم بیاین منتظرتونم

ي گ ا ن ه
ساعت14:29---24 ارديبهشت 1392
سلام ممنون ازحضورت و نظرت.وبلاگ زيبايي دارين.لينك ميكنم.موفق باشين زيرسايه حق

ي گ ا ن ه
ساعت14:28---24 ارديبهشت 1392
سلام ممنون ازحضورت و نظرت.وبلاگ زيبايي دارين.موفق باشين زيرسايه حق

بهاره
ساعت12:12---24 ارديبهشت 1392
سلااااااام..ممنونم که سر زدید...وبلاگ قشنگی دارید..
من لینکتون کردم اگه شما هم مایل بودید منو با عنوان Fun لینک کنید..
ممنووووووووووونم


مرتضی
ساعت11:46---24 ارديبهشت 1392
مرسی که سر زدی شما هم وبلاگ زیبایی داری لینکت کردم خوشحال میشم شما هم لینکم کنی/

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : سه شنبه 22 / 2 / 1398برچسب:دانلود آلبوم بهنام صفوی با نام عشق من باش, | 7:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمد |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.